Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Лілія Павлівна-
dc.contributor.authorКоваленко, Лилия Павловна-
dc.contributor.authorKovalenko, Liliia-
dc.contributor.authorКолотова, Наталія Борисівна-
dc.contributor.authorКолотова, Наталья Борисовна-
dc.contributor.authorKolotova, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-09-13T08:55:28Z-
dc.date.available2019-09-13T08:55:28Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/27.pdf-
dc.identifier.citationКоваленко Л. П. Соціальне підприємництво та краудфандінг – інструменти розвитку екологічного туризм / Л. П. Коваленко, Н. Б. Колотова // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 142-146.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1342-
dc.description.abstractUK: У статті виділено основні завдання розвитку екологічного туризму. Розглянуто значення соціального підприємництва та краудфандінгу в екологічному туризмі. На прикладі краудфандінгової компанії «Кемпінг «Актове» показано, що соціальне підприємництво у сфері екологічного туризму залучає увагу суспільства і створює сприятливий інвестиційний фон для розвитку нового туристичного продукту, а кошти від реалізації туристичних послуг у повному обсязі спрямовуються на вирішення інфраструктурних та соціальних проблем природних та сільських територій.en_US
dc.description.abstractRU: В статье выделены основные задачи развития экологического туризма. Рассмотрено значение социального предпринимательства и краудфандинга в экологическом туризме. На примере краудфандинговой компании «Кемпинг «Актово» показано, что социальное предпринимательство в сфере экологического туризма привлекает внимание общества и создает благоприятный инвестиционный фон для развития нового туристического продукта, а средства от реализации туристических услуг в полном объеме направляются на решение инфраструктурных и социальных проблем природных и сельских территорий.-
dc.description.abstractEN: In the article are considered the main tasks of development of ecological tourism. And also is determined the importance of social entrepreneurship and crowdfunding in ecological tourism. Using the example of the campaign Camping «Aktovo», it is shown that social entrepreneurship in the sphere of ecological tourism attracts the attention of society and creates a favorable investment background for the development of a new tourist product, and funds from the sale of tourist services are fully channeled to solve the infrastructural and social problems of natural and rural territories.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectекологічний туризмen_US
dc.subjectсоціальне підприємництвоen_US
dc.subjectкраудфандінгen_US
dc.subjectэкологический туризмen_US
dc.subjectсоциальное предпринимательствоen_US
dc.subjectкраудфандингen_US
dc.subjectecological tourismen_US
dc.subjectsocial entrepreneurshipen_US
dc.subjectcrowdfundingen_US
dc.titleСоціальне підприємництво та краудфандінг – інструменти розвитку екологічного туризмуen_US
dc.title.alternativeСоциальное предпринимательство и краудфандинг – инструменты развития экологического туризмаen_US
dc.title.alternativeSocial entrepreneurship and crowdfunding – tools to develop ecological tourismen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf181,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.