Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМангушев, Дмитро Валерійович-
dc.contributor.authorМангушев, Дмитрий Валерьевич-
dc.contributor.authorManhushev, Dmytryi-
dc.contributor.authorОсадча, Анна Олегівна-
dc.contributor.authorОсадча, Анна Олеговна-
dc.contributor.authorOsadcha, Anna-
dc.date.accessioned2019-09-13T09:55:30Z-
dc.date.available2019-09-13T09:55:30Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/31.pdf-
dc.identifier.citationМангушев Д. В. Розвиток продовольчої роздрібної торгівлі в Україні: формати та сервіси / Д. В. Мангушев, А. О. Осадча // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 165-171.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1346-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто історію виникнення самообслуговування як способу здійснення покупок. Досліджено формати продовольчої роздрібної торгівлі на ринку України. Визначено типи послуг, що можуть надаватися роздрібними мережами для підвищення клієнтської лояльності. Проаналізовано фінансові сервіси, що надаються роздрібними компаніями в Україні та світі. Сформовано перспективи розвитку роздрібних мереж.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрена история возникновения самообслуживания как способа совершения покупок. Исследованы форматы продовольственной розничной торговли на рынке Украины. Определены типы услуг, которые могут предоставляться розничными сетями для повышения клиентской лояльности. Проанализированы финансовые сервисы, предоставляемые розничными компаниями в Украине и мире. Сформированы перспективы развития розничных сетей.-
dc.description.abstractEN: The history of establishing of self-service as a way of making purchases is noted in the article. Food retail formats in Ukraine are analyzed. The types of services providing by retail chains with the aim of customer loyalty increase are defined. Financial services provided by retailers in Ukraine and in the world are analyzed. Conclusions regarding prospects of development of retail chains are formed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectсупермаркетen_US
dc.subjectроздрібні форматиen_US
dc.subjectдодаткові послугиen_US
dc.subjectфінансові сервісиen_US
dc.subjectпідвищення лояльностіen_US
dc.subjectрозничная торговляen_US
dc.subjectрозничные форматыen_US
dc.subjectдополнительные услугиen_US
dc.subjectфинансовые сервисыen_US
dc.subjectповышение лояльностиen_US
dc.subjectRetailen_US
dc.subjectsupermarketen_US
dc.subjectretail formatsen_US
dc.subjectadditional servicesen_US
dc.subjectfinancial servicesen_US
dc.subjectloyalty increaseen_US
dc.titleРозвиток продовольчої роздрібної торгівлі в Україні: формати та сервісиen_US
dc.title.alternativeРазвитие продовольственной розничной торговли в Украине: форматы и сервисыen_US
dc.title.alternativeDevelopment of food retail in Ukraine: formats and servicesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Manhushev.pdf349,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.