Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorМарченко, Валентина Николаевна-
dc.contributor.authorMarchenko, Valentyna-
dc.contributor.authorГалай, Д. С.-
dc.contributor.authorГалай, Д. С.-
dc.contributor.authorHalai, D.-
dc.date.accessioned2019-09-16T10:08:35Z-
dc.date.available2019-09-16T10:08:35Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/22.pdf-
dc.identifier.citationМарченко В. М. Структура електронного бізнесу в Україні / В. М. Марченко, Д. С. Галай // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 116-119.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1348-
dc.description.abstractUK: У статті представлена класифікація каналів просування товарів та послуг на основі використання електронних систем залежно від класифікаційної ознаки типу взаємовідносин (В2В, В2С, С2С). Розкривається структура електронного бізнесу, представлена характеристика основних електронних систем продажу товарів та послуг. Обґрунтовані основні моделі електронної комерції для використання підприємствами малого і середнього бізнесу.en_US
dc.description.abstractRU: В статье представлена классификация каналов продвижения товаров и услуг на основе использования электронных систем в зависимости от классификационного признака типа взаимоотношений (В2В, В2С, С2С). Раскрывается структура электронного бизнеса, представлена характеристика основных электронных систем продажи товаров и услуг. Обоснованы основные модели электронной коммерции для использования предприятиями малого и среднего бизнеса.-
dc.description.abstractEN: Classification of channels of advance of goods and services on the basis of use of electronic systems depending on a classification sign like relationship (B2B, B2C, C2C) is presented in this article. The structure of electronic business reveals, the characteristic of the main electronic systems of sale of goods and services is submitted. The main models of electronic commerce for use of small and medium business by the enterprises are proved.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectелектронна торгівляen_US
dc.subjectелектронні системиen_US
dc.subjectВ2Вen_US
dc.subjectВ2Сen_US
dc.subjectС2Сen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectэлектронная торговляen_US
dc.subjectэлектронные системыen_US
dc.subjectинтернет-маркетингen_US
dc.subjectelectronic tradingen_US
dc.subjectelectronic systemsen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.titleСтруктура електронного бізнесу в Україніen_US
dc.title.alternativeСтруктура электронного бизнеса в Украинеen_US
dc.title.alternativeStructure of electronic business in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko.pdf255,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.