Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1351
Назва: Особливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузі
Інші назви: Особенности маркетинговых исследований на предприятиях электроэнергетической отрасли
Features of marketing research companies in the electric power industry
Автори: Карімов, Геннадій Іванович
Каримов, Геннадий Иванович
Karymov, Hennadyi
Звонарьова, К. А.
Звонарева, К. А.
Zvonareva, K.
Ключові слова: маркетингове дослідження
електроенергетика
підприємство
етап
особливість
алгоритм
маркетинговое исследование
электроэнергетика
предприятие
этап
особенность,
алгоритм
marketing research
electricity
enterprise
stage
feature
algorithm
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Карімов Г. І. Особливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузі / Г. І. Захарченко, К. А. Звонарьова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 131-134.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглядаються базові етапи проведення маркетингових досліджень та їх необхідність для підприємств галузі електроенергетики. Визначаються особливості змісту етапів маркетингових досліджень для підприємств електроенергетики. Формуються пропозиції щодо складу, змісту та послідовності проведення маркетингового дослідження на електроенергетичному підприємстві.
RU: В статье рассматриваются базовые этапы проведения маркетинговых исследований и их необходимость для предприятий отрасли электроэнергетики. Определяются особенности содержания этапов маркетинговых исследований для предприятий электроэнергетики. Формируются предложения, касающиеся состава, содержания и последовательности проведения маркетингового исследования на электроэнергетическом предприятии.
EN: The article discusses the basic steps of marketing research and the need for enterprises of electric power industry. Determined features of the maintenance phases of market research for the electricity companies. Formed proposals regarding the composition, content and sequence of market research in the electricity enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1351
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/25.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karymov.pdf221,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.