Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1351
Title: Особливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузі
Other Titles: Особенности маркетинговых исследований на предприятиях электроэнергетической отрасли
Features of marketing research companies in the electric power industry
Authors: Карімов, Геннадій Іванович
Каримов, Геннадий Иванович
Karymov, Hennadyi
Звонарьова, К. А.
Звонарева, К. А.
Zvonareva, K.
Keywords: маркетингове дослідження
електроенергетика
підприємство
етап
особливість
алгоритм
маркетинговое исследование
электроэнергетика
предприятие
этап
особенность,
алгоритм
marketing research
electricity
enterprise
stage
feature
algorithm
Issue Date: Dec-2016
Citation: Карімов Г. І. Особливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузі / Г. І. Захарченко, К. А. Звонарьова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 131-134.
Abstract: UK: У статті розглядаються базові етапи проведення маркетингових досліджень та їх необхідність для підприємств галузі електроенергетики. Визначаються особливості змісту етапів маркетингових досліджень для підприємств електроенергетики. Формуються пропозиції щодо складу, змісту та послідовності проведення маркетингового дослідження на електроенергетичному підприємстві.
RU: В статье рассматриваются базовые этапы проведения маркетинговых исследований и их необходимость для предприятий отрасли электроэнергетики. Определяются особенности содержания этапов маркетинговых исследований для предприятий электроэнергетики. Формируются предложения, касающиеся состава, содержания и последовательности проведения маркетингового исследования на электроэнергетическом предприятии.
EN: The article discusses the basic steps of marketing research and the need for enterprises of electric power industry. Determined features of the maintenance phases of market research for the electricity companies. Formed proposals regarding the composition, content and sequence of market research in the electricity enterprise.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1351
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/25.pdf
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karymov.pdf221,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.