Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарімов, Геннадій Іванович-
dc.contributor.authorКаримов, Геннадий Иванович-
dc.contributor.authorKarymov, Hennadyi-
dc.contributor.authorЗвонарьова, К. А.-
dc.contributor.authorЗвонарева, К. А.-
dc.contributor.authorZvonareva, K.-
dc.date.accessioned2019-09-16T11:23:09Z-
dc.date.available2019-09-16T11:23:09Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/25.pdf-
dc.identifier.citationКарімов Г. І. Особливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузі / Г. І. Захарченко, К. А. Звонарьова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 131-134.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1351-
dc.description.abstractUK: У статті розглядаються базові етапи проведення маркетингових досліджень та їх необхідність для підприємств галузі електроенергетики. Визначаються особливості змісту етапів маркетингових досліджень для підприємств електроенергетики. Формуються пропозиції щодо складу, змісту та послідовності проведення маркетингового дослідження на електроенергетичному підприємстві.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассматриваются базовые этапы проведения маркетинговых исследований и их необходимость для предприятий отрасли электроэнергетики. Определяются особенности содержания этапов маркетинговых исследований для предприятий электроэнергетики. Формируются предложения, касающиеся состава, содержания и последовательности проведения маркетингового исследования на электроэнергетическом предприятии.-
dc.description.abstractEN: The article discusses the basic steps of marketing research and the need for enterprises of electric power industry. Determined features of the maintenance phases of market research for the electricity companies. Formed proposals regarding the composition, content and sequence of market research in the electricity enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectелектроенергетикаen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectетапen_US
dc.subjectособливістьen_US
dc.subjectалгоритмen_US
dc.subjectмаркетинговое исследованиеen_US
dc.subjectэлектроэнергетикаen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectэтапen_US
dc.subjectособенность,en_US
dc.subjectалгоритмen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectelectricityen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectstageen_US
dc.subjectfeatureen_US
dc.subjectalgorithmen_US
dc.titleОсобливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузіen_US
dc.title.alternativeОсобенности маркетинговых исследований на предприятиях электроэнергетической отраслиen_US
dc.title.alternativeFeatures of marketing research companies in the electric power industryen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karymov.pdf221,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.