Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13537
Назва: Реклама як інструмент маркетингових комунікацій підприємства
Автори: Волченко, Дмитро
Верхоглядова, Наталя Ігорівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
реклама
стратегія
фінансові показники
аналіз
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Волченко Д. Реклама як інструмент маркетингових комунікацій підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дмитро Волченко ; керівник Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2023. – 86 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13537
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volchenko. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
3,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Volchenko.pdf
  Restricted Access
2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.