Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолченко, Дмитро-
dc.contributor.otherВерхоглядова, Наталя Ігорівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-09-04T09:33:12Z-
dc.date.available2024-09-04T09:33:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВолченко Д. Реклама як інструмент маркетингових комунікацій підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дмитро Волченко ; керівник Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2023. – 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13537-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.titleРеклама як інструмент маркетингових комунікацій підприємстваuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volchenko. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
3,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Volchenko.pdf
  Restricted Access
2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.