Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13572
Title: Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду
Authors: Москальов, Максим
Васильчак, Світлана Василівна (керівник)
Keywords: маркетинг
просування продукції
методи просування
оборотні активи
аналіз
Issue Date: 2023
Publisher: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Citation: Москальов М. Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Москальов ; керівник С. В. Васильчак. – Дніпро, 2023. – 109 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13572
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moskalov. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
8,25 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Moskalov.pdf
  Restricted Access
2,09 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.