Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13572
Назва: Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду
Автори: Москальов, Максим
Васильчак, Світлана Василівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
просування продукції
методи просування
оборотні активи
аналіз
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Москальов М. Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Москальов ; керівник С. В. Васильчак. – Дніпро, 2023. – 109 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13572
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moskalov. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
8,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Moskalov.pdf
  Restricted Access
2,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.