Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскальов, Максим-
dc.contributor.otherВасильчак, Світлана Василівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-09-05T07:54:34Z-
dc.date.available2024-09-05T07:54:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМоскальов М. Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Москальов ; керівник С. В. Васильчак. – Дніпро, 2023. – 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13572-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.subjectметоди просуванняuk_UA
dc.subjectоборотні активиuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.titleМаркетинг в соціальних мережах як інструмент просування брендуuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moskalov. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
8,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Moskalov.pdf
  Restricted Access
2,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.