Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13573
Назва: Формування іміджу підприємства та шляхи його удосконалення
Автори: Северин, Роман
Желізко, Олексій Олексійович (керівник)
Ключові слова: маркетинг
імідж
бренд
оборотні активи
аналіз
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Северин Р. Формування іміджу підприємства та шляхи його удосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Роман Северин ; керівник О. О. Желізко. – Дніпро, 2023. – 102 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13573
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Severyn. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
10,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Severyn.pdf
  Restricted Access
1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.