Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко, Наталья Ивановна-
dc.contributor.authorСтепаненко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorStepanenko, Natalia-
dc.contributor.authorВолкова, Инна Михайловна-
dc.contributor.authorВолкова, Інна Михайлівна-
dc.contributor.authorVolkova, Inna-
dc.date.accessioned2019-09-17T11:20:38Z-
dc.date.available2019-09-17T11:20:38Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/36.pdf-
dc.identifier.citationСтепаненко Н. И. Маркетинговые методы исследования как информационное сопровождение товарной политики аграрных предприятий / Н. И. Степаненко, И. М. Волкова // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 193-198.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1361-
dc.description.abstractRU: Целью статьи является исследование существующих методик и обобщение опыта проведений маркетинговых исследований для формирования эффективной системы маркетинга аграрных предприятий, стимулирующей развитие их товарной политики и конкурентоспособность в условиях нестабильности бизнес-среды. В статье представлены результаты исследований маркетинговой деятельности как информационного сопровождения товарной политики аграрных предприятий. Проанализировано значение применения методических инструментов для разработки предприятием стратегии и тактики выхода на рынок, проведения целенаправленной товарной политики. Сформулированы специальные методы оценки эффективности товарной политики.en_US
dc.description.abstractUK: Метою статті є дослідження наявних методик і узагальнення досвіду проведення маркетингових досліджень для формування ефективної системи маркетингу аграрних підприємств, що стимулюють розвиток їх товарної політики і конкурентоздатності в умовах нестабільного бізнес-середовища. У статті представлено результати досліджень маркетингової діяльності як інформаційного супроводження товарної політики аграрних підприємств. Проаналізовано значення застосування методичних інструментів для розроблення підприємством стратегії і тактики виходу на ринок, проведення цілеспрямованої товарної політики. Сформовані спеціальні методи оцінки ефективності товарної політики аграрних підприємств.-
dc.description.abstractEN: The purpose of the article is to study the existing methods and generalize the experience of conducting market research to form an effective marketing system for agrarian enterprises that stimulates the development of their product policies and competitiveness in the conditions of instability of the business environment. The article presents the results of research on marketing activities as an information support for the commodity policy of agrarian enterprises. The importance of applying methodological tools for developing an enterprise's strategy and tactics for entering the market, pursuing a targeted commodity policy is analyzed. Special methods for assessing the effectiveness of commodity policy have been formulated.-
dc.language.isoruen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectтоварная политикаen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectмаркетинговые инструментыen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectмаркетингові інструментиen_US
dc.subjectмarketing researchen_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectmarketing toolsen_US
dc.titleМаркетинговые методы исследования как информационное сопровождение товарной политики аграрных предприятийen_US
dc.title.alternativeМаркетингові методи дослідження як інформаційний супровід товарної політики аграрних підприємствen_US
dc.title.alternativeMarketing research methods as informative support of commodity policy of agrarian enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanenko.pdf188,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.