Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13708
Назва: Удосконалення управління маркетинговою підсистемою девелоперської організації
Автори: Сахненко, Артем
Кононова, Ірина Володимирівна (керівник)
Ключові слова: управління маркетинговою підсистемою
оцінювання ефективності маркетингової діяльності
девелопмент
ринок нерухомості
рекламна діяльність
воронка продажу
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Сахненко А. Удосконалення управління маркетинговою підсистемою девелоперської організації : магіст. робота : 192 Будівництво та цивільна інженерія, 075 Маркетинг / Артем Сахненко ; керівник І. В. Кононова. – Дніпро, 2024. – 97 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13708
Розташовується у зібраннях:192 Будівництво та цивільна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sakhnenko.pdf
  Restricted Access
2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Sakhnenko. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
21,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.