Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13756
Назва: Підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю девелоперської компанії
Автори: Хасанов, Артур
Олініченко, Ірина Василівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
девелоперська компанія
управління маркетинговою діяльністю
життєвий цикл будівельного проекту
ринок нерухомості
цільова аудиторія
цифровий користувач
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Хасанов А. Підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю девелоперської компанії : магіст. робота : 192 Будівництво та цивільна інженерія, 075 Маркетинг / Артур Хасанов ; керівник І. В. Олініченко. – Дніпро, 2024. – 79 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13756
Розташовується у зібраннях:192 Будівництво та цивільна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khasanov.pdf
  Restricted Access
1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Khasanov. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
2,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.