№ 193 Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 25 з 25
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024-09Цифрова трансформація як тригер модифікації стратегій розвитку і бізнес-моделей компаній в умовах становлення глобальних цифрових платформ і гіперконкуренціїОлійник, К. Д.; Oliinyk, Kyrylo
2024-09Аналіз інтеграції технологічних інновацій у мотиваційні стратегії підприємстваНосань, Наталія Сергіївна; Nosan, Natalia; Назаренко, Сергій Анатолійович; Nazarenko, Sergij; Мусієнко, Руслан Валерійович; Musienko, Ruslan
2024-09Маркетингове планування на етапі становлення малих підприємств: проблеми та перспективиЄвтушенко, Наталя Олександрівна; Yevtushenko, Natalia; Равікович, Ілля Євгенович; Ravikovich, Illia; Шишигіна, Лілія Сергіївна; Shyshyhina, Liliia
2024-09Підходи до визначення соціоекономічної парадигми як концептуальної моделі економічного розвиткуГалушка, Зоя Іванівна; Halushka, Zoia; Жук, Назар Олегович; Zhuk, Nazar
2024-09Сучасний стан цифрового маркетингу в органах публічного управлінняВербоватий, Андрій Віталійович; Verbovatiy, Andriy
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 25 з 25