Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1401
Назва: Прогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства
Інші назви: Прогнозирование маркетинговых рисков во время реализации стратегии развития предприятия
Prediction of marketing risks associated with the implementation of enterprise development strategies
Автори: Садовник, Олександр Володимирович
Садовник, Александр Владимирович
Sadovnyk, Oleksandr
Коротченко, Е. І.
Коротченко, Е. И.
Korotchenko, E.
Ключові слова: економічний аналіз
оцінка
маркетинговий ризик
управління ризиком
стратегія розвитку
экономический анализ
оценка
маркетинговый риск
управление риском
стратегия развития
economic analysis
evaluation
marketing
risk management
strategy development
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Садовник О. В. Прогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства / О. В. Садовник, Е. І. Коротченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 143-146.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто сутність маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства. На основі економічного та стратегічного аналізу наукових джерел наведені основні етапи аналізу маркетингових ризиків. Обґрунтовано думку про те, що застосування оцінки маркетингових ризиків є важливим елементом діяльності підприємства та інструментом досягнення його цілей.
RU: В статье рассмотрена сущность маркетинговых рисков при реализации стратегии развития предприятия. На основе экономического и стратегического анализа научных источников приведены основные этапы анализа маркетинговых рисков. Обосновано мнение о том, что применение оценки маркетинговых ри- сков является важным элементом деятельности, а также инструментом достижения целей предприятия.
EN: The article examines the nature of marketing risks in the implementation of development strategy of an enterprise. The research based on economic and strategic analysis of scientific sources shows the main stages of marketing risks. Point of view about importance of the usage of risk assessment of marketing as an element of the enterprise activity, and the tool for achieving business objectives has been justified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1401
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/28.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sadovnyk.pdf178,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.