Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадовник, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorСадовник, Александр Владимирович-
dc.contributor.authorSadovnyk, Oleksandr-
dc.contributor.authorКоротченко, Е. І.-
dc.contributor.authorКоротченко, Е. И.-
dc.contributor.authorKorotchenko, E.-
dc.date.accessioned2019-09-19T08:00:49Z-
dc.date.available2019-09-19T08:00:49Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/28.pdf-
dc.identifier.citationСадовник О. В. Прогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства / О. В. Садовник, Е. І. Коротченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 143-146.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1401-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто сутність маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства. На основі економічного та стратегічного аналізу наукових джерел наведені основні етапи аналізу маркетингових ризиків. Обґрунтовано думку про те, що застосування оцінки маркетингових ризиків є важливим елементом діяльності підприємства та інструментом досягнення його цілей.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрена сущность маркетинговых рисков при реализации стратегии развития предприятия. На основе экономического и стратегического анализа научных источников приведены основные этапы анализа маркетинговых рисков. Обосновано мнение о том, что применение оценки маркетинговых ри- сков является важным элементом деятельности, а также инструментом достижения целей предприятия.-
dc.description.abstractEN: The article examines the nature of marketing risks in the implementation of development strategy of an enterprise. The research based on economic and strategic analysis of scientific sources shows the main stages of marketing risks. Point of view about importance of the usage of risk assessment of marketing as an element of the enterprise activity, and the tool for achieving business objectives has been justified.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectекономічний аналізen_US
dc.subjectоцінкаen_US
dc.subjectмаркетинговий ризикen_US
dc.subjectуправління ризикомen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectэкономический анализen_US
dc.subjectоценкаen_US
dc.subjectмаркетинговый рискen_US
dc.subjectуправление рискомen_US
dc.subjectстратегия развитияen_US
dc.subjecteconomic analysisen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectrisk managementen_US
dc.subjectstrategy developmenten_US
dc.titleПрогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємстваen_US
dc.title.alternativeПрогнозирование маркетинговых рисков во время реализации стратегии развития предприятияen_US
dc.title.alternativePrediction of marketing risks associated with the implementation of enterprise development strategiesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sadovnyk.pdf178,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.