Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілик, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorBilyk, Maryna-
dc.contributor.authorМороз, Олена Василівна-
dc.contributor.authorMoroz, Olena-
dc.contributor.authorКищик, Д. О.-
dc.contributor.authorKyshchyk, Daria-
dc.date.accessioned2024-11-11T08:51:21Z-
dc.date.available2024-11-11T08:51:21Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/194-mozhlyvosti-ta-perspektyvy-vykorystannya-ar-i-vr-v-marketyngovij-diyalnosti-biznes-struktur/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.194.114-119-
dc.identifier.citationБілик М. Ю. Можливості та перспективи використання AR І VR в маркетинговій діяльності бізнес-структур / М. Ю. Білик, О. В. Мороз, Д. О. Кищик // Економічний простір. – 2024. – № 194. – С. 114-119uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14064-
dc.description.abstractUK: Актуальність роботи зумовлена тим, що в умовах цифровізації економіки за допомогою AR і VR бізнес може створювати унікальні пропозиції для кожного клієнта, підвищуючи рівень задоволеності та лояльності. Метою статті є дослідження можливостей та перспектив використання технологій доповненої (AR) і віртуальної реальності (VR) у маркетингових стратегіях сучасного бізнесу. Наукове дослідження включає практичні приклади використання AR і VR у реальних маркетингових кампаніях. У статті зазначено потенційні тенденції розвитку AR і VR у сфері маркетингу та їх вплив на конкурентоспроможність бізнесу в умовах цифрової економіки. Визначено виклики, з якими стикаються компанії під час впровадження цих технологій, та розроблено рекомендації щодо їх подолання. Результати дослідження можуть допомогти бізнес-структурам краще орієнтуватися в можливостях AR і VR, сприяючи адаптації до нових реалій ринку. Перспективами подальших досліджень є розробка методу оцінки ефективності AR/VR-кампаній.uk_UA
dc.description.abstractEN: The relevance of the work is due to the fact that in the conditions of digitization of the economy with the help of AR and VR, businesses can create unique offers for each client, increasing the level of satisfaction and loyalty. The use of AR and VR allows not only to increase customer engagement, but also to create a unique user experience that strengthens the brand and increases sales. The purpose of the article is to research the possibilities and prospects of using augmented reality (AR) and virtual reality (VR) technologies in marketing strategies of modern business. The scientific study includes practical examples of the use of AR and VR in real marketing campaigns. The article presents the distinctive characteristics of virtual reality and augmented reality technologies. The article indicates the potential development trends of AR and VR in the field of marketing and their impact on business competitiveness in the digital economy. The challenges that companies face during the implementation of these technologies are identified, namely: technical challenges (High requirements for technical support, Complexity of content development, Difficult integration with other technologies), economic challenges (High cost of implementation, Limited number of users, High costs of maintenance and updating) and social challenges (Barriers in technology adoption, Privacy and data security, Social inequality). Recommendations for overcoming them have been developed. It is noted that in order to overcome these obstacles, it is necessary to improve technical solutions, reduce costs and work on improving the user experience. At the same time, it is important to take into account the confidentiality and availability of technologies for different categories of the population. AR and VR have been found to be successfully used in various fields to enhance user engagement and create new opportunities for brands. The results of the study can help business structures to better navigate the possibilities of AR and VR, facilitating adaptation to new market realities. Prospects for further research include the development of a method for assessing the effectiveness of AR/VR campaigns.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectтехнології доповненої реальностіuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтехнології доповненої віртуальної реальностіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectvirtual reality technologiesuk_UA
dc.titleМожливості та перспективи використання AR І VR в маркетинговій діяльності бізнес-структурuk_UA
dc.title.alternativePossibilities and prospects of using AR and VR in the marketing activities of business structuresuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 194

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilyk.pdf305,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.