Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХалімон, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorХалимон, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorKhalimon, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-09-19T10:49:29Z-
dc.date.available2019-09-19T10:49:29Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/7_2017/30.pdf-
dc.identifier.citationХалімон Т. М. Конкурентна політика підприємства: сутність, принципи, орієнтири та підходи формування / Т. М. Халімон // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 7. – С. 155-160.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1412-
dc.description.abstractUK: У статті уточнено сутність, принципи, орієнтири, а також запропоновано новий науковий підхід до формування конкурентної політики підприємства з урахуванням клієнтоорієнтованої ціннісно-компетентісної інноваційної спрямованості та викликів й запитів сьогодення, обґрунтовано пропозицій та рекомендації щодо їх ефективного використання в практиці підприємств. У статті доведено, що процес формування конкурентної політики має охоплювати всі сфери діяльності підприємства з метою формування сталих конкурентних позицій на ринку та забезпечення довгострокової конкурентоспроможності. Оптимальне поєднання комплексу заходів конкурентної політики (маркетингові, інноваційні, організаційні) даватиме змогу підприємству ефективно реалізовувати власні конкурентні переваги та забезпечувати високу конкурентоспроможність в умовах наявного конкурентного середовища.en_US
dc.description.abstractRU: В статье уточнены сущность, принципы, ориентиры, а также предложен новый научный подход к формированию конкурентной политики предприятия с учетом клиентоориентированной ценностно-компетентстной инновационной направленности и вызовов и запросов настоящего времени, обоснованы предложения и рекомендации по их эффективному использованию в практике предприятий. В статье доказано, что процесс формирования конкурентной политики должен охватывать все сферы деятельности предприятия с целью формирования устойчивых конкурентных позиций на рынке и обеспечения долгосрочной конкурентоспособности. Оптимальное сочетание комплекса мер конкурентной политики (маркетинговые, инновационные, организационные) будет предоставлять возможность предприятию эффективно реализовывать собственные конкурентные преимущества и обеспечивать высокую конкурентоспособность в условиях существующей конкурентной среды.-
dc.description.abstractEN: In the article the essence, principles, guidelines and proposed the formation of a new scientific approach of competition policy with regard to the enterprise customer-oriented values-orientation and innovative competence call requests and present reasonable proposals and recommendations for their effective use in practice companies. The article proved that the formation of competition policy shall cover all areas of the company in order to create sustainable competitive market position and ensure long-term competitiveness. The optimal combination of complex competition policy measures (marketing, innovation, organizational) will provide an opportunity to the company to effectively implement their own competitive advantage and provide high competitiveness in the existing competitive environment.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectконкурентна політика підприємстваen_US
dc.subjectпринципиen_US
dc.subjectорієнтириen_US
dc.subjectпідходи формуванняen_US
dc.subjectконкурентная политика предприятияen_US
dc.subjectпринципыen_US
dc.subjectориентирыen_US
dc.subjectподходы формированияen_US
dc.subjectenterprise competition policyen_US
dc.subjectprinciplesen_US
dc.subjectguidelinesen_US
dc.subjectapproaches formationen_US
dc.titleКонкурентна політика підприємства: сутність, принципи, орієнтири та підходи формуванняen_US
dc.title.alternativeКонкурентная политика предприятия: сущность, принципы, ориентиры и подходы формированияen_US
dc.title.alternativeCompetition policy enterprise: essence, principles, goals and approaches formationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khalimon.pdf190,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.