Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1427
Назва: Теоретико-ігрове моделювання вибору стратегії ВНЗ в умовах реформування вищої школи України
Інші назви: Теоретико-игровое моделирование выбора стратегии ВУЗА в условиях реформирования высшей школы Украины
Game-theoretic modeling for choice of University strategy during reformation of higher school in Ukraine
Автори: Шиян, Анатолій Антонович
Шиян, Анатолий Антонович
Shyian, Anatolii
Нікіфорова, Лілія Олександрівна
Никифорова, Лилия Александровна
Nikiforova, Liliia
Ключові слова: стратегія
теоретико-ігрова модель
ВНЗ
держава
узгодження інтересів
стратегия
теоретико-игровая модель
вуз
государство
согласование интересов
strategy
game-theoretic model
the university
government
the coordination of interests
Дата публікації: тра-2017
Бібліографічний опис: Шиян А. А. Теоретико-ігрове моделювання вибору стратегії ВНЗ в умовах реформування вищої школи України / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 363-367.
Короткий огляд (реферат): RU: У статті проаналізовано сучасний стан вищої освіти України. Побудовано теоретико-ігрову модель для узгодження інтересів держави та окремого ВНЗ на шляху до інтеграції вищої школи України до світового освітнього простору. Доведено, що рівновагою Неша є вибір таких стратегій: для держави – впроваджувати такі правила та норми функціонування ВНЗ, які характерні для країн розвинених, а для ВНЗ – запроваджувати елементи, характерні для функціонування ВНЗ у розвинених країнах.
RU: В статье проанализировано современное состояние высшего образования Украины. Построена теоретико-игровая модель для согласования интересов государства и отдельного вуза на пути к интеграции высшей школы Украины в мировое образовательное пространство. Доказано, что равновесием Нэша является выбор таких стратегий: для государства – внедрять такие правила и нормы функционирования вуза, которые характерны для развитых стран, а для вуза – вводить элементы, характерные для функционирования вузов в развитых странах.
EN: The paper analyzes the current state of higher education in Ukraine. Game-theory model for coordination of interests of the Government and University during integration of higher school of Ukraine into the world educational space is described. It is proved that the Nash equilibrium is the choice of such strategies: for the Government to implement such rules and regulations for functioning of higher education institutions, which are characteristic for developed countries and for University to introduce the elements, which are typical for the functioning of the Universities in developed countries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1427
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/69.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shyian.pdf613,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.