Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14348
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності компанії ТОВ «Техкомплект»
Автори: Гунько, Дмитро
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Ключові слова: маркетингова діяльність
рентабельність
канали збуту
цінова політика
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Гунько Д. Удосконалення маркетингової діяльності компанії ТОВ «Техкомплект» : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дмитро Гунько ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 95 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14348
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hunko.pdf
  Restricted Access
2,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.