Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14350
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Ав трейд»)
Автори: Дем’яненко, Микола
Баранов, Антон Ігорович (керівник)
Ключові слова: маркетинг
управління
аналіз
торгівельне підприємство
фінансовий стан
маркетингова стратегія
CRM-система
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Дем’яненко М. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Ав трейд») : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микола Дем’яненко ; керівник А. І. Баранов. – Дніпро, 2024. – 109 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14350
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demianenko.docx
  Restricted Access
1,96 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.