Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14359
Title: Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторії
Authors: Жильцова, Тамара
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Keywords: контент-маркетинг
Instagram
SMM
залученість аудиторії
контент- стратегія
Issue Date: 2024
Publisher: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Жильцова Т. Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторії : магіст. робота : 075 Маркетинг / Тамара Жильцова ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 115 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14359
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhyltsova.docx
  Restricted Access
5,82 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.