Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖильцова, Тамара-
dc.contributor.otherМорозова, Євгенія Петрівна (керівник)-
dc.date.accessioned2025-01-08T09:32:37Z-
dc.date.available2025-01-08T09:32:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЖильцова Т. Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторії : магіст. робота : 075 Маркетинг / Тамара Жильцова ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 115 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14359-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectконтент-маркетингuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectзалученість аудиторіїuk_UA
dc.subjectконтент- стратегіяuk_UA
dc.titleВплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторіїuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhyltsova.docx
  Restricted Access
5,82 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.