Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14413
Title: Формування маркетингової стратегії в інтернет-середовищі (на прикладі ПП «Астрая»)
Authors: Серебреннікова, Ірина
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Keywords: маркетингова стратегія
інтернет-маркетинг
таргетована реклама
стратегічна маркетингова карта
Issue Date: 2024
Publisher: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Серебреннікова І. Формування маркетингової стратегії в інтернет-середовищі (на прикладі ПП «Астрая») : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ірина Серебреннікова ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 105 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14413
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serebrennikova.docx
  Restricted Access
18,07 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.