Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14414
Назва: Інтернет-маркетинг в туристичній сфері
Автори: Скрильникова, Анастасія
Ползікова, Ганна Володимирівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
інтернет-маркетинг
туристична агенція
реклама
рекламна компанія
інтернет-реклама
dropbox
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Скрильникова А. Інтернет-маркетинг в туристичній сфері : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анастасія Скрильникова ; керівник Г. В. Ползікова. – Дніпро, 2024. – 127 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14414
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skrylnykova.doc
  Restricted Access
7,74 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.