Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14421
Title: Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”)
Authors: Сподін, Андрій
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Keywords: NEO-маркетинг
маркетингова стратегія
маркетингова аналітика
конкурентоспроможність
задоволеність клієнтів
штучний інтелект
онлайн-освіта
Issue Date: 2024
Publisher: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Сподін А. Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”) : магіст. робота : 075 Маркетинг / Андрій Сподін ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 104 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14421
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spodin.pdf
  Restricted Access
12,14 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Spodin. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
1,86 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.