Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСподін, Андрій-
dc.contributor.otherМорозова, Євгенія Петрівна (керівник)-
dc.date.accessioned2025-01-16T09:48:01Z-
dc.date.available2025-01-16T09:48:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСподін А. Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”) : магіст. робота : 075 Маркетинг / Андрій Сподін ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14421-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectNEO-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова аналітикаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectзадоволеність клієнтівuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectонлайн-освітаuk_UA
dc.titleРозробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spodin.pdf
  Restricted Access
12,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Spodin. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.