Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Віталій-
dc.contributor.otherБаранов, Антон Ігорович (керівник)-
dc.date.accessioned2025-01-17T10:36:05Z-
dc.date.available2025-01-17T10:36:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМороз В. Управління асортиментною політикою підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Віталій Мороз ; керівник А. І. Баранов. – Дніпро, 2024. – 113 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14434-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectуправління асортиментомuk_UA
dc.subjectтоварооборотuk_UA
dc.subjectторгівельне підприємствоuk_UA
dc.subjectABC-аналізuk_UA
dc.subjectринок м’ясаuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.titleУправління асортиментною політикою підприємстваuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moroz. Prezentatsiia.pptx
  Restricted Access
6,07 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії
Moroz.docx
  Restricted Access
344,06 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.