Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14466
Title: Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів
Authors: Федорченко, Ігор
Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
Keywords: електромобілі
маркетингові інструменти
аналіз
ринок
розвиток
споживча поведінка
прогнозування
просування
цифровий маркетинг
Issue Date: 2024
Publisher: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Федорченко І. Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ігор Федорченко ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2024. – 119 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14466
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedorchenko.docx
  Restricted Access
5,38 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.