Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14466
Назва: Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів
Автори: Федорченко, Ігор
Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
Ключові слова: електромобілі
маркетингові інструменти
аналіз
ринок
розвиток
споживча поведінка
прогнозування
просування
цифровий маркетинг
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Федорченко І. Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ігор Федорченко ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2024. – 119 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14466
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorchenko.docx
  Restricted Access
5,38 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.