Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорченко, Ігор-
dc.contributor.otherОнищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)-
dc.date.accessioned2025-01-23T07:10:13Z-
dc.date.available2025-01-23T07:10:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФедорченко І. Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ігор Федорченко ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2024. – 119 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14466-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectелектромобіліuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілівuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorchenko.docx
  Restricted Access
5,38 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.