Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14499
Title: Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду
Authors: Чеберячко, Анастасія
Грабовський, Ігор Сергійович (керівник)
Keywords: маркетинг
соціальні мережі
Issue Date: 2024
Publisher: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Чеберячко А. Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анастасія Чеберячко ; керівник І. С. Грабовський. – Дніпро, 2024. – 99 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14499
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cheberiachko.pdf
  Restricted Access
3,75 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.