Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеберячко, Анастасія-
dc.contributor.otherГрабовський, Ігор Сергійович (керівник)-
dc.date.accessioned2025-01-30T09:28:20Z-
dc.date.available2025-01-30T09:28:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧеберячко А. Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анастасія Чеберячко ; керівник І. С. Грабовський. – Дніпро, 2024. – 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14499-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleМаркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cheberiachko.pdf
  Restricted Access
3,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.