Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14499
Назва: Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду
Автори: Чеберячко, Анастасія
Грабовський, Ігор Сергійович (керівник)
Ключові слова: маркетинг
соціальні мережі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Чеберячко А. Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анастасія Чеберячко ; керівник І. С. Грабовський. – Дніпро, 2024. – 99 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14499
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cheberiachko.pdf
  Restricted Access
3,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.