Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіконова, М. І.-
dc.contributor.authorНиконова, М. И.-
dc.contributor.authorNikonova, M.-
dc.date.accessioned2019-09-23T11:11:45Z-
dc.date.available2019-09-23T11:11:45Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/35.pdf-
dc.identifier.citationНіконова М. І. Управління взаємовідносинами учасників ринкових процесів в умовах кризи / М. І. Ніконова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 179-184.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1451-
dc.description.abstractUK: Стаття розкриває сучасну і актуальну тему формування системи ефективного управління комерційним підприємством в умовах економічної кризи. Виявлені основні фактори ефективного рефлексивного управління комерційною діяльністю підприємства. Особливу увагу приділено рефлексивному аналізу взаємин учасників ринкових процесів, для виявлення напрямків ефективної взаємодії комерційних підприємств зі споживачами і забезпечення стійкої конкурентної переваги. Основним науковим результатом статті слід вважати подальший розвиток моделі рефлексивних ігор для визначення споживчої привабливості.en_US
dc.description.abstractRU: Статья раскрывает современную и актуальную тему формирования системы эффективного управления коммерческим предприятием в условиях экономического кризиса. Выявлены основные факторы эффективного рефлексивного управления коммерческой деятельностью предприятия. Особое внимание уделено рефлексивному анализу взаимоотношений участников рыночных процессов, для выявления направлений эффективного взаимодействия коммерческих предприятий с потребителями и обеспечения устойчивого конкурентного преимущества. Основным научным результатом статьи следует считать дальнейшее развитие модели рефлексивных игр для определения потребительской привлекательности.-
dc.description.abstractEN: The article reveals the contemporary and urgent topic of forming a system of effective management of a commercial enterprise in the economic crisis. The main factors of effective reflexive control of commercial activities of the enterprise were identified. Particular attention is paid to the reflexive analysis of relations between the participants of market processes, to identify areas of effective interaction of businesses with consumers and to ensure a sustainable competitive advantage. Main scientific achievements of the article should be considered as continued development of the model of reflexive games to determine consumer appeal.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectспоживчі перевагиen_US
dc.subjectсистема управлінняen_US
dc.subjectпрогнозування попитуen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectрефлексивне управлінняen_US
dc.subjectрефлексивні ігриen_US
dc.subjectпотребительские предпочтенияen_US
dc.subjectсистема управленияen_US
dc.subjectпрогнозирование спросаen_US
dc.subjectрефлексияen_US
dc.subjectрефлексивное управлениеen_US
dc.subjectрефлексивные игрыen_US
dc.subjectconsumer preferencesen_US
dc.subjectthe control systemen_US
dc.subjectdemand forecastingen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectreflective managementen_US
dc.subjectreflexive gamesen_US
dc.titleУправління взаємовідносинами учасників ринкових процесів в умовах кризиen_US
dc.title.alternativeУправление взаимоотношениями участников рыночных процессов в условиях кризисаen_US
dc.title.alternativeManagement of participant's relationship of market processes in crisisen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikonova.pdf360,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.