Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14537
Назва: Формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві
Автори: Бадовська, Дар’я
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Ключові слова: комунікації
прямий маркетинг
підприємство
веб-сайт
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Бадовська Д. Формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дар’я Бадовська ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2023. – 83 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14537
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Badovska.docx
  Restricted Access
1,43 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.