Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛубянський, О. В.-
dc.contributor.authorLubianskyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-02-06T09:56:58Z-
dc.date.available2025-02-06T09:56:58Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/196-onlajn-rytejl-etymologiya-ponyattya-sutnist-ta-vydy/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.196.193-198-
dc.identifier.citationЛубянський О. В. Онлайн-ритейл: етимологія поняття, сутність та види / О. В. Лубянський // Економічний простір. – 2024. – № 196. – С. 193-198uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14559-
dc.description.abstractUK: Глобалізація всесвітньої економіки надала можливість компаніям вивести продажі своїх товарів за межі власних країн, розвиток цифровизації дозволив, у свою чергу робити це швидко, розширюючи клієнтську базу. Ряд кризових етапів в економіці, серед яких пандемія та війна, призвели до прискорення переходу торгівлі в онлайн. Ключовим елементом, який обгрунтовує актуальність та мету даної статті, є швидкість з якою розвиваються як онлайн-продажі, так і інструменти інтернет-середовища, що застосовуються онлайн-продавцями. Основним завданням дослідження, яке виконано в статі, це розкриття сутності категорії онлайн-ритейл, досліджено та узагальнено основні визначення вітчизняних науковців змісту даного поняття. Було виявлено різноманітність наукових поглядів на трактування онлайн-ритейлу, зі зміною акценту на ритейл в інтернеті – як вид підприємницької діяльності, онлайн-ритейл – як бізнес-модель, або найчастіше досліджують та розкривають його цифрову суть. Автором, в даній статті досліджується онлайн-ритейл, як об’єкт управлінської діяльності, який потребує відповідної законодавчої регламентації, особливих механізмів та інструментів управління. В статті розглянуто історію виникнення та етапи часових змін ритейлу через інтернет. Важливість узагальнення ключових подій від появи інтернет-торгівлі до сучасного етапу розвитку інтернет-продажів, дає чітке уявлення про швидкість, з якою відбувається розвиток інформаційних технологій. Це стає обгрунтованим поштовхом для прискорення наукового вивчення даної теми та появи нових, сучасних наукових доробок. Історію розвитку онлайн-ритейлу представлено у шість етапів. Наведено основні події, в наслідок яких відбувався наступний поштовх у розвитку онлайн-ритейлу. В статті розглянуто нормативно-правову регламентацію діяльності онлайн-ритейлерів в Україні, та виявлено низку прогалин у законодавчому регулюванні вітчизняного онлайн-ритейлу, що також потребує подальшого дослідження. Розглянуто види онлайн-ритейлерів, відповідно до трьох класифікаційних ознак: за моделлю бізнесу, за асортиментом товару та за цільовою аудиторією. Наведено представників компаній по кожній класифікаційній групі, розкрито основні види їх діяльності.uk_UA
dc.description.abstractEN: The globalization of the world economy has made it possible for companies to sell their goods outside their own countries, and the development of digitalization has allowed them to do so quickly, expanding their customer base. A number of crisis stages in the economy, including the pandemic and war, have led to an acceleration of the transition of trade to online. The key element that justifies the relevance and purpose of this article is the speed with which online sales are developing, and the tools of the Internet environment used by online sellers. The main task of the research carried out in the article is to reveal the essence of the online retail category, to investigate and generalize the main definitions of domestic scientists on the content of this concept. A variety of scientific views on the interpretation of online retail were revealed, with a change in emphasis on retail on the Internet - as a type of entrepreneurial activity, online retail - as a business model, or most often its digital essence is investigated and revealed. The author, in this article, reveals online retail as an object of management activity, which requires appropriate legislative regulation, special mechanisms and management tools. The article examines the history of the emergence and temporal changes of retail via the Internet. The importance of generalizing key events from the emergence of online trading to the current stage of development of online sales gives a clear idea of the speed with which information technologies are developing. This becomes a reasonable impetus for accelerating the scientific study of this topic and the emergence of new, modern scientific achievements. The history of the development of online retail is presented in six stages. The main events that resulted in the next impetus in the development of online retail are presented. The article examines the regulatory and legal regulation of the activities of online retailers in Ukraine, and identifies a number of gaps in the legislative regulation of domestic online retail, which also requires further research. The types of online retailers are considered, according to three classification features: by business model, by product range, and by target audience. Representatives of companies for each classification group are given, and the main types of their activities are disclosed.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectрегулювання онлайн-ритейлуuk_UA
dc.subjectвиди онлайн-ритейлерівuk_UA
dc.subjectонлайн-ритейлuk_UA
dc.subjectрозвиток інтернет-продажівuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjecttypes of online retailersuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectregulation of online retailuk_UA
dc.subjectonline retailuk_UA
dc.subjectdevelopment of online salesuk_UA
dc.titleОнлайн-ритейл: етимологія поняття, сутність та видиuk_UA
dc.title.alternativeOnline retail: etymology of the concept, essence and typesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 196

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lubianskyi.pdf398,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.