Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14587
Назва: Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio
Автори: Болгов, Максим
Свічкар, Наталія Михайлівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
тенденції розвитку
ринок танцювальних послуг
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Болгов М. Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Болгов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2024. – 103 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14587
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bolhov.docx
  Restricted Access
3,71 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.