Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14587
Title: Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio
Authors: Болгов, Максим
Свічкар, Наталія Михайлівна (керівник)
Keywords: маркетинг
тенденції розвитку
ринок танцювальних послуг
Issue Date: 2024
Publisher: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Болгов М. Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Болгов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2024. – 103 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14587
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bolhov.docx
  Restricted Access
3,71 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.