Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолгов, Максим-
dc.contributor.otherСвічкар, Наталія Михайлівна (керівник)-
dc.date.accessioned2025-02-07T11:26:38Z-
dc.date.available2025-02-07T11:26:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБолгов М. Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Болгов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2024. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14587-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтенденції розвиткуuk_UA
dc.subjectринок танцювальних послугuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studiouk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bolhov.docx
  Restricted Access
3,71 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.