Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14668
Title: Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім»)
Authors: Кадук, Максим
Верхоглядова, Наталя Ігорівна (керівник)
Keywords: маркетингова стратегія
підприємство
цифрові трансформаційні процеси
планування
діджиталізація
інструментарій
Issue Date: 2024
Publisher: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Кадук М. Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім») : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Кадук ; керівник Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2024. – 93 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14668
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaduk.docx
  Restricted Access
668,69 kBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.