Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14668
Назва: Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім»)
Автори: Кадук, Максим
Верхоглядова, Наталя Ігорівна (керівник)
Ключові слова: маркетингова стратегія
підприємство
цифрові трансформаційні процеси
планування
діджиталізація
інструментарій
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Кадук М. Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім») : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Кадук ; керівник Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2024. – 93 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14668
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kaduk.docx
  Restricted Access
668,69 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.