Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадук, Максим-
dc.contributor.otherВерхоглядова, Наталя Ігорівна (керівник)-
dc.date.accessioned2025-02-12T11:45:51Z-
dc.date.available2025-02-12T11:45:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКадук М. Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім») : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Кадук ; керівник Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2024. – 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14668-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectцифрові трансформаційні процесиuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectінструментарійuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім»)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kaduk.docx
  Restricted Access
668,69 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.