Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДядик, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorDyadyk, Tetiana-
dc.contributor.authorДаниленко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorDanylenko, Viktoria-
dc.contributor.authorМихайленко, Г. Г.-
dc.contributor.authorMykhailenko, Halyna-
dc.date.accessioned2025-02-18T10:44:13Z-
dc.date.available2025-02-18T10:44:13Z-
dc.date.issued2024-09-
dc.identifierhttps://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/44_2024/14.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.44-13-
dc.identifier.citationДядик Т. В. Розвиток інноваційних маркетингових стратегій на фоні внутрішньої міграції спричиненої бойовими діями / Т. В. Дядик, В. І. Даниленко, Г. Г. Михайленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2024. – № 3(44). – С. 79-85uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14717-
dc.description.abstractUK: У статті розглянута внутрішня міграція (спричинена бойовими діями), що є складним і багатогранним явищем, яке може суттєво впливати на маркетингові стратегії підприємств. Цей аспект потребує детального аналізу для розуміння його впливу та виявлення стратегічних можливостей. Нами були розглянуті ключові аспекти впливу внутрішньої примусової міграції та збройних конфліктів на продовольчу безпеку та маркетингові стратегії. Показано, що ці виклики можуть стати серйозними загрозами для життя та добробуту мігрантів і місцевого населення. Розглянуто значення розвитку інноваційних маркетингових стратегій на основі аналізу впливу внутрішньої міграції та змін у поведінці споживачів. Виявлено потенціал нових ринкових сегментів та стратегій адаптації до них. Також розглянуті аспекти продовольчої безпеки в контексті міграції та конфліктів, а також показано, як маркетинг може відігравати важливу роль у подоланні цих викликів, сприяючи інформуванню громадськості, підтримці місцевих виробників, стимулюванню попиту на здорові продукти та залученню інновацій у галузі продовольчої безпеки.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article discusses internal migration (caused by hostilities), which is a complex and multifaceted phenomenon that can significantly affect the marketing strategies of enterprises. This aspect requires a detailed analysis in order to understand its impact and identify strategic opportunities. The main problems of IDPs in Ukraine and ways to solve them, key aspects of the impact of internal forced migration and armed conflicts on food security and marketing strategies were considered. Internally displaced persons in Ukraine are an acute social problem caused by the armed conflicts in the east of the country and the full-scale invasion of russia in 2022. Thousands of Ukrainians have been forced to leave their homes to seek safety in other regions. This forced displacement has created many problems that need to be addressed immediately through joint efforts of the state, civil society and international organisations. Analysing the needs and preferences of new market segments created by internal migration, enabling companies to develop products and services that best meet the needs of these consumer groups. The opportunities arising from internal migration, including the emergence of new market niches and business development opportunities, are explored. The analysis of these aspects has allowed us to understand the nature of the impact of internal migration on marketing strategies and to develop effective approaches to adapting businesses to new conditions. It is shown that these challenges can pose serious threats to the lives and well-being of migrants and the local population. The importance of developing innovative marketing strategies based on the analysis of the impact of internal migration and changes in consumer behaviour is considered. The potential of new market segments and strategies for adapting to them is identified. The article also considers the aspects of food security in the context of migration and conflict, showing how marketing can play an important role in overcoming these challenges by helping to inform the public, support local producers, stimulate demand for healthy products and attract innovation in the field of food security.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectадаптація стратегійuk_UA
dc.subjectреагування на зміниuk_UA
dc.subjectвнутрішня міграціяuk_UA
dc.subjectринкове середовищеuk_UA
dc.subjectстратегічні відповідіuk_UA
dc.subjectадаптація до змінuk_UA
dc.subjectекспансія нових ринківuk_UA
dc.subjectresponse to changesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectinternal migrationuk_UA
dc.subjectadaptation of strategiesuk_UA
dc.subjectmarket environmentuk_UA
dc.subjectstrategic responsesuk_UA
dc.subjectadaptation to changesuk_UA
dc.subjectexpansion of new marketsuk_UA
dc.titleРозвиток інноваційних маркетингових стратегій на фоні внутрішньої міграції спричиненої бойовими діямиuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of innovative marketing strategies against the backdrop of internal migration caused by the hostilitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 3 (44)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyadyk.pdf3,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.