Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShikovets, Kateryna-
dc.contributor.authorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorKvita, Halyna-
dc.contributor.authorКвіта, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorSavochenko, Maria-
dc.contributor.authorСавоченко, М. В.-
dc.date.accessioned2025-02-18T10:56:04Z-
dc.date.available2025-02-18T10:56:04Z-
dc.date.issued2024-09-
dc.identifierhttps://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/44_2024/15.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.44-14-
dc.identifier.citationShikovets K. Market research of the ukrainian sweets market / K. Shikovets, H. Kvita, M. Savochenko // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2024. – № 3(44). – С. 86-91uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14718-
dc.description.abstractEN: The article conducts a market research of the Ukrainian sweets market. The research used the capabilities of MS Excel software tools and made a forecast of exports and imports of sweets in Ukraine. It has been determined that one of the most important factors affecting the price of confectionery is the dollar exchange rate. Since its fluctuations can lead to an increase or decrease in the price of products. Correlation studies have been carried out and it has been determined that the change in the dollar exchange rate has a small impact on the price of sugar. Swing charts have been built to assess the dynamics of changes in the dollar and sugar prices for the period 2021–2024. Also, current trends in the sweets market have been identified, namely: increased demand for natural products and vegan alternatives; changing tastes, preference for exotic products; digitalization, which makes sweets look Instagrammable; online sales.uk_UA
dc.description.abstractUK: В статті проведено маркетингове дослідження ринку солодощів України. Тобто, визначено основні поняття та принципи, описано мету дослідження, проаналізовано структуру ринку солодощів України, визначено споживчий попит, виявлено аналіз актуальних тенденцій, досліджено конкурентне середовище, та виявлено перспективи розвитку. Зазначено, що маркетингові дослідження є важливим інструментом для успішної стратегії розвитку бізнесу, оскільки вони дозволяють збирати та аналізувати інформацію, необхідну для ефективної взаємодії з аудиторією. При проведенні маркетингових досліджень важливим етапом є збір інформації та прийняття правильних управлінських рішень, в результаті якого є можливість отримати необхідні дані для ефективного розв’язування бізнес завдань. Особливостями маркетингового дослідження є цільова аудиторія та динамічний характер, що є дуже важливим в епоху прогресуючих технологій та частими змінами на ринку. Для проведення маркетингового дослідження використано можливості інструментів програмного засобу MS Excel та виконано прогноз експорт та імпорт солодощів в Україні. Визначено, що одним з найважливіших факторів які впливають на ціну кондитерських виробів є курс долара. Його коливання можуть призвести до збільшення або зменшення ціни на продукцію. Це можуть бути як інгредієнти: цукор, какао-боби, сухофрукти, готові ввезені солодощі, так і вітчизняні вироби. Проведено кореляційних аналіз із використанням пакету аналізу даних у MS Excel, та визначено, що не дуже великий вплив на ціну цукру має зміна курсу долара. Побудовано графіки розмаху, що дозволяють оцінити динаміку зміни курсу долара та цін на цукор за період 2021–2024 рр. Також, визначені сучасні тренди на ринку солодощів, а саме: збільшення попиту на натуральні вироби та веганські альтернативи; зміна смаків, перевага надається екзотичним продуктам; цифровізація, через яку солодощі мають виглядати інстаграмно; онлайн-продажі. Тому, щоб конкурувати на ринку кондитерських виробів в Україні необхідно проводити маркетингові дослідження та включати маркетинг у виробничу та збутову діяльність підприємств.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectcorrelation analysisuk_UA
dc.subjectUkrainian sweets marketuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectmarket researchuk_UA
dc.subjectринок солодощів Україниuk_UA
dc.subjectкореляційний аналізuk_UA
dc.titleMarket research of the ukrainian sweets marketuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові дослідження ринку солодощівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 3 (44)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shikovets.pdf781,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.