Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14725
Назва: Маркетингові цінові стратегії підприємства
Автори: Назарчук, Дар’я
Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
поведінка споживача
ціноутворення
цінові стратегії
маркетингова цінова політика
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Назарчук Д. Маркетингові цінові стратегії підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дар’я Назарчук ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2024. – 84 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14725
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nazarchuk.docx
  Restricted Access
768,76 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.