Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазарчук, Дар’я-
dc.contributor.otherОнищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)-
dc.date.accessioned2025-02-18T12:05:41Z-
dc.date.available2025-02-18T12:05:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНазарчук Д. Маркетингові цінові стратегії підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дар’я Назарчук ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2024. – 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14725-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectцінові стратегіїuk_UA
dc.subjectмаркетингова цінова політикаuk_UA
dc.titleМаркетингові цінові стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nazarchuk.docx
  Restricted Access
768,76 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.