Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаленко, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorGalenko, Oksana-
dc.contributor.authorПоворозник, Микола Юрійович-
dc.contributor.authorPovoroznyk, Mykola-
dc.date.accessioned2025-03-03T08:42:38Z-
dc.date.available2025-03-03T08:42:38Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/197-rol-universytetiv-v-stymulyuvannya-rozvytku-innovaczij/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.197.270-275-
dc.identifier.citationГаленко О. М. Роль університетів в стимулювання розвитку інновацій / О. М. Галенко, М. Ю. Поворозник // Економічний простір. – 2025. – № 197. – С. 270-275uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14834-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено місце освіти у системі факторів міжнародної конкурентоспроможності країни. Доведено, що одним з інституційних майданчиків міжнародного науково-технологічного обміну за умов поглиблення техноглобалізаційних процесів є університети. Актуалізовано, що в рамках команди учених-однодумців не тільки генерують проривні наукові ідеї за найбільш актуальними напрямами світового інноваційного прогресу, але й формують на їх основі успішні бізнес-проєкти та залучають фінансовий капітал на їх реалізацію від різного роду фондів та приватних інвесторів. Підтверджено, що Франція, Іспанія та Великобританія посідають на сьогодні лідерські позиції у світі за ефективністю університетських стартапів та їх потенційним впливом на динаміку національного економічного розвитку. Наведено конкретні світові еталони підприємницької ефективності у міжнародному науково-технологічному трансфері. Аргументовано, що університети стали потужними майданчиками організації на своїй базі стартапів, роблячи вагомий внесок у глобальний розвиток наукових досліджень і технологій та акумулюючи найбільшу кількість зареєстрованих патентів.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article examines the place of education in the system of factors of the country's international competitiveness. It is proven that universities are one of the institutional platforms for international scientific and technological exchange in the context of deepening techno-globalization processes. It is emphasized that within the framework of a team of likeminded scientists, they not only generate breakthrough scientific ideas in the most relevant areas of global innovative progress, but also form successful business projects on their basis and attract financial capital for their implementation from various funds and private investors. It is confirmed that France, Spain and the United Kingdom currently hold leading positions in the world in terms of the effectiveness of university startups and their potential impact on the dynamics of national economic development. As the data show, modern world universities are characterized by rather asymmetric efficiency indicators in generating consumer value for the global market by startups and their potential opportunities for accelerating global economic development. Characterizing the scale of state funding of university research and development, it is confirmed that the United States of America is currently significantly lagging behind other leading countries in global scientific and technological progress. Among the reasons that determine the growing lag of the United States of America in terms of state funding of university R&D, the key role is played primarily by their significant underfunding by state governments and a certain displacement of American higher education institutions from the global market of scientific and educational services by foreign universities. Specific global benchmarks of entrepreneurial efficiency in international scientific and technological transfer are given. It is argued that universities have become powerful platforms for organizing on their own startup base, making a significant contribution to the global development of scientific research and technology and accumulating the largest number of registered patents.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectстартапuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectstartupuk_UA
dc.subjectcooperationuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectstateuk_UA
dc.titleРоль університетів в стимулювання розвитку інноваційuk_UA
dc.title.alternativeThe role of universities in stimulating the development of innovationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 197

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galenko.pdf300,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.